Reklam Alanı

Asil Sözler

Sevgili Asil Beyaz kullanıcılarımız, sizler için birbirinden farklı Kısa Asil Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Asil Mesajlar sizlerle;

Sevgili Asil Beyaz kullanıcılarımız, sizler için birbirinden farklı Kısa Asil Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Asil Mesajlar sizlerle.
- Kıyak buraya kadardı..yediğine içtiğine say.

- Bir ihtimal daha yok, o ihtimaller kaybolalı çok oldu çook..

- Binlerce güzel gördüm ama, En son sana vuruldum !

- Rakı nazlıdır #sohbet #muhabbet ister...

- Sıkıldım bıktım bunaldım yoruldum daraldım keyifsizim.

- Beni keşfedince dersin burda hayat varmış.

- Kimseyi düşman görmedim ama yapılanların hepsi aklımda.

- Dönmek isteyipte dönemeyeceğin iki yer var.birisi benim yanım diğeri ananın amı.

- Kalbe dokunmasını biliyorlar, Ama kırarak..

- Sürekli tutunacak bi dal arıyorsunuz delikanlı gibi düşsenize.

- Yaptığınız yanlışlar, size yapıldığında nasıl kuduruyorsunuz ama.

- Sabırlı biriyim hiç kimseyi öldürmedim ama biraz daha zorlarsan hayatını sikerim!

- Artık çıkamaz oldum bir kaç qündür işin içinden...

- Olacağı varsa zaten olur. Olmayanı zorlayıp da kendinizden soğutmayın.

- Yaşanması gerekiyorsa yaşanır.

- Sabırlı biriyim hiç kimseyi öldürmedim ama biraz daha zorlarsan hayatını sikerim!

- Masmavi gökyüzünün altında kalmışlığımıza da bi sigara yakayım.

- Kimler için kimlerden vazgeçiliyo çokta şeyapmamak lazım.

- Allah yüreğinize “yüreği ” ile geleni nasip etsin.

- Yokla ceplerini " Aşk kırıntıları kalmış olmalı biraz.

- Bu haince veda niye ? Çok sevmiştim ölesiyee..

- Seninle yaşamak Seninle ölmek Hayatı seninle sevmek isterimm..

- Gece uzun mevzu derin konuşacaz.

- Sevdim, cünkü.. Bir tek onu düsününce yuva gibi kokuyordu icim..!

- Mal mal konuşuyonuz sonra da ' niyi bi kidir sinirlisin '

- Ben sevdim ama o bi gün olsun sevmedi.

- Zaman geçmek bilmiyor seni görmediğim an...

- Gelmesini Bilenee En Güzeel Deplasman Benim Yüreğiim.

- Yere göğe sığdıramadığın bir "hoşçakal" a sığdırır seni..

- Size Bakan Gözler Huzur Versin Acı Değil

- Gökyüzü ve Yıldızlar Şahidimdir . Çok SEVDİM Seni .

- Baktım çözülecek gibi değildi, bir düğümde ben attım...

- Nice gerçekler yok artık,unut geçmişi..

- Hakkımda Ne Düşündüğünüz Önemlii Değil Ben Bıraktığım İzden Gurur Duyarıımm ;))

- Hani kimse kimsenin herşeyi olamaz dediklerinde gururla seni gösterip herşeyim demek gibi.

- Ara sıra kenara çekilip seyretmek lazım, bakmak lazım kimde ne kadarız, kim bizde ne kadar.

- Hayatta daima gerçekleri savun!Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun..

- Bir insan ancak, değerini bilenin yanında kıymetlidir. Sevgi hiçbir şey istemez. Tamamlanmaktan baska. Sevgi hiçbir şey istemez. Tamamlanmaktan baska..

- Ve hâlâ sımsıcak durur anılar, sımsıcak ve biraz boynu bükük. Ne varsa yaşanmış ve paylaşılmış yasak bir kitap gibi durmaktadır...

- Bir gül kadar güzel ol; ama dikeni kadar zalim olma. Birine öyle bir Söz söyle ki, ya yaşat ya da öldür; ama asla yaralı bırakma.

- Bu saatlerde kendimi trafik ışıklarında ki sarı ışık gibi hissediyorum bir şeyler için varım ama bir bokada yaramıyorum. Peh!

- Herkesin hayatında mutlaka her anında yanında aradığı ama bu saatten sonra da asla yan yana olamayacağı insanlar var.

- Olm bu hayatta annesiz, babasız büyüyenler var. hayatı hiç görememiş körler, hiç müzik dinleyememiş sağırlar var. aşk acısına acı demeyin olm be.

- Affetmek isteyenlere Affedilmeyi Bekleyenlere Gelsin.. Yaşayacak Belkide bir Yarınımız Daha yok Seviyorsan söyle, Hatalıysan Özür Dile, Affet, Affettir çünkü Hayat çok kısa... İyi Akşamlar diliyorum herkese..

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Asalet İle İlgili Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok