Reklam Alanı

30 Yaş Üzeri Bayanlarla Sohbet

30 Yaş Üzeri Bayanlarla Sohbet, ücretsiz çetleşmek istiyorum diyenlerin mekanı asil beyaz;

30 Yaş Üzeri Bayanlarla Sohbet, ücretsiz çetleşmek istiyorum diyenlerin mekanı asil beyaz.
UYARI : Sohbet odamız’da uymanız gereken bazı kuralları hatırlatmak istiyoruz. Kanal geneline lütfen skype, facebook gibi sosyal paylaşım adreslerinizi yazmayınız. Telefon numaranızı ve açık adresinizi güvenliğiniz açısından tanımadığınız insanlarla paylaşmamalısınız. Sohbet ederken argo, küfür ve hakeret içerikli sözlerin yazılması kesinlikle yasaktır. Bu kurallara uymayan kişi ve kişiler chat odamızdan uzaklaştırılacaktır.

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 34 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil