Reklam Alanı

Xat Sohbetim 38

Kayseri sohbet Sucuğu ile pastırması ile be herkezin söylediği tabiri vicaz kayserililer uyanık olur derler bizde kayserilileri yakından tanıma imkanımız var;

Kayseri sohbet Sucuğu ile pastırması ile be herkezin söylediği tabiri vicaz kayserililer uyanık olur derler bizde kayserilileri yakından tanıma imkanımız var.
Sitemizin ilk yazısını sitemize adını veren Kayseri ili ve Kayserinin sıcak insanlarını anlatarak başlayalım istedim. Kayseri ülkemizin büyük şehirleri arasında ve sayılı bir yere sahip, bunun yanı sıra bir önceki cumhurbaşkanımız olan Abdullah Gül'ün memleketi ayrıca Erciyes Üniversitesi'de bu ilimizde bulunmakta. Kayseri insanlarıyla sıcak ve tutucu bir il meydanda oturup yaşlı insanlarla sohbet edebilir hatta saatlerinizi geçirebilirsiniz. Adres sormaya kalkmayın sakın ha bilmese bile tarif etmeye kalkışan tonton amcalarla karşılaşabilir hatta başladığınız yere geri dönebilirsiniz. Kayseri ili ve Sohbetim38 li olmak bir ayrıcalıktır aklınızda bulunsun dedikten sonra yazıma son veriyorum.

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 34 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil